Kategorie
Newsletter

Získávejte nejnovější informace a akční nabídky z našeho eshopu.

Anketa

Líbí se Vám tento e-shop systém?

Celkem hlasů: 1054
Nejnovější produkty

Bavlněný šátek

Naše cena: 80.00 Kč

Kašmírový šátek malý

Naše cena: 220.00 Kč

Obchodní podmínky

1) VŠEOBECNÁ USTANOVENÍ

Kupující učiněním závazné objednávky stvrzuje, že akceptuje Obchodní podmínky pro dodávku zboží vyhlášené prodávajícím. Vztahy mezi kupujícím a prodávajícím se řídí těmito obchodními podmínkami, které jsou zároveň pro obě strany závazné.

2) OBJEDNÁNÍ ZBOŽÍ A SLUŽEB

Nabízíme vám možnost nákupu přímo z Vašeho domova, kde můžete nakupovat nonstop. Objednávat si můžete jednoduše a pohodlně pomocí e-shopu, či e-mailu.
Předmětem smlouvy je pouze zboží uvedené v kupní smlouvě – objednávce.
Zavazujeme se, že svým odběratelům budeme dodávat jen zboží v souladu se specifikacemi či vlastnostmi obvyklými pro daný druh zboží vyhovujících daným normám, předpisům a nařízením platným na území České republiky.
Podmínkou pro naplnění platnosti naší elektronické objednávky je vyplnění veškerých požadovaných údajů a náležitostí uvedených v objednávkovém formuláři. Objednávka je zároveň návrhem kupní smlouvy, kdy samotná kupní smlouva posléze vzniká samotným dodáním zboží. K uzavření kupní smlouvy se vyžaduje formální potvrzení objednávky prodávajícím.

3) POTVRZENÍ OBJEDNÁVKY

Objednávka je přijata do 24 hodin, potvrzení objednávky vám zašleme e-mailem, o odeslání budete taktéž informováni e-mailem. V případě nejasností Vás budeme samozřejmě kontaktovat.

4) ZRUŠENÍ OBJEDNÁVKY

Každou objednávku můžete zrušit nejdéle následující den po jejím odeslání a to telefonicky, či e-mailem a to bez udání důvodu. Stačí uvést jméno, e-mail a popis objednaného zboží či služby.

5) NEPŘEVZETÍ ZBOŽÍ

Zákazník je povinný si objednané zboží převzít od doručovatele, případně do 14 dnů na poště, pokud ho pošta nezastihne na jeho adrese.


V případě, že se zboží vrátí zpět dodavateli, bude dodavatel o této skutečnosti informovat zákazníka. Zákazník je povinen v případě, že si dobírku s objednaným zbožím v dané lhůtě nevyzvedne, uhradit dodavateli veškeré prokazatelné náklady, spojené s jejím odesláním na adresu, uvedenou zákazníkem v objednávce. Zákazníkovi bude v takovém případě zaslána faktura k úhradě výše uvedených nákladů.

V případě, že zákazník ve lhůtě splatnosti neuhradí fakturu spojenou s náklady na dopravu, bude celá záležitost předána našemu právnímu zástupci k dalšímu vymáhání.

6) BALNÉ A POŠTOVNÉ

Objednané zboží vám zašleme Českou poštou:

- dobírkou - 125,- (hotovostní platba při převzetí zboží)

- platbou bezhotovostní - 95,- (převodem na účet : 2101149524/2010, jako Variabilní symbol použijte číslo faktury, příp. číslo uvedené v potvrzené objednávce).

Objednávky Slovensko:

- dobírka - 285,-

- bezhotovostní platba - 250,- (převodem na účet)

Poštovné na Slovensko Vám může být dodatečně upraveno...v závislosti na množství objednaného zboží.

O této skutečnosti Vás budeme informovat e-mailem předem.

Poštovné "zdarma" bohužel neplatí u objednávek ze zahraničí včetně Slovenska...free postage does not apply to foreign orders. Thank you.

7) DODACÍ LHŮTA

1.Dodací lhůta je do 5-ti pracovních dnů balíkem České pošty. V případě, že některé zboží nebude skladem, budeme Vás neprodleně kontaktovat.

V případě obšívání šátků na Vaše přání se mění dodací lhůta v závislosti na množství objednaných šátků...tedy cca do 14 - 20 dnů.

8) VÝMĚNA ZBOŽÍ

V případě potřeby Vám nepoužité a nepoškozené zboží vyměníme za jiný druh. Zboží stačí zaslat doporučeným balíkem (ne na dobírku) na naši adresu. Náklady spojené s vyměňováním nese kupující.

9) REKLAMACE A ZÁRUKA

Případné reklamace vyřídíme k Vaší spokojenosti individuální dohodou s Vámi a v souladu s platným právním řádem. Kupující je povinen zboží po jeho převzetí prohlédnout tak, aby zjistil případné vady a poškození. Případné vady je kupující povinen neprodleně hlásit naší firmě.

Ze zákona máte právo do 14dnů vrátit nevyhovující zboží, které však musí být nepoužité (nenošené, neprané,...).

O této skutečnosti nás, prosím, informujte předem e-mailem či telefonicky.

Na veškeré zboží se vztahuje zákonná lhůta 24 měsíců, pokud není uvedeno jinak. Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady.

Záruka se nevztahuje na:

a) vady vzniklé běžným používáním
b) nesprávným použitím výrobku
c) nesprávným skladováním

Postup při reklamaci:

1) informujte nás o reklamaci e-mailem, či písemně
2) zboží zašlete jako doporučený balík (ne na dobírku) na naši adresu
3) do zásilky uveďte důvod reklamace, vaši adresu
4) doklad o nabytí reklamovaného zboží v našem obchodě

Vaši reklamaci vyřídíme co nejrychleji, nejpozději do 30 dnů od jejího vzniku, tedy převzetí zboží naší firmou.

K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smouvy je příslušná Česká obchodní inspekce se sídlem Štěpánská 567/15, 12000 Praha 2, IČO: 0020869, www.coi.cz.

Zákony a předpisy:

- zák. č. 455/1991 Sb., o živnostenském podnikání
- zák. č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů